Душ гел Yves Rocher бразилско кафе

By 2:38 AM , , , , ,


Усеща се как лятото иска да си тръгне, но на мен ми се ще да го задържа още малко. Душ гелът на Yves Rocher е един от продуктите, които ще ми помогнат в тази мисия. Ароматът му е една от миризмите, която асоциирам с горещото знойно лято. Но съм сигурна, че и със зимата се връзва добре, тогава ще ми разказва за запалена камина и топла напитка.


Няма да се обяснявам много за душ гела, първо защото няма какво толкова да пиша и второ, защото много момичета се докоснаха до него, тъй като беше час от Pinks Beauty Box юни 2014, а и най-вече исках да го снимам. В предишна бюти кутия се срещнах с друг подобен продукт на марката - тонизиращият душ гел Retropical, обаче той изобщо не успя да ме развълнува. Докато бразилското кафе ме прониза право в сърцето - аромата, консистенцията, усещането.

Не пия кафе, не съм сигурна, че ароматът на силно прясно сварено кафе ми е любим, но този душ гел мирише сладко на капучино с много пяна и сметана и шоколад, изобщо абсолютно изкушаващ е. Като добавим към това и гладката кремообразна консистенция, която гали тялото и трябва вече да разбирате защо толкова ми харесва. Определено го докарва като капучино и на външен вид, но без пяна, макар че на една от снимките повече ми прилича на боза (ето една идея за нов аромат в козметиката :) ).


Ароматът се задържа и след като се отмие душ гела и ми се иска да има и лосион за тяло, които да мирише по същия начин. Макар че, ако се намажа цялата с него имам усещането, че аромата ще ми дойде в повече, но не пречи да си търся такъв. Формулата е без парабени, без животински съставки, без SLS и с неутрално pH. В заключение - абсолютно божествен продукт, който трябва да пробвате поне веднъж.


You Might Also Like

4 comments

  1. Много интересни снимки са се получили :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, не са най-добрите, но още като го помирисах и ми хрумна идеята как да го снимам в чашките за кафе на детето :)

      Delete
  2. Прекрасен изглежда, пробвала съм други от серията и всичките имат чудесна консистенция :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мая, ще се радвам да ми препоръчаш други, от които си доволна.

      Delete