Махай се от тука, отивай на боклука

By 1:31 AM , , , , , , , , ,


От заглавието става ясно, че постът ще е с продукти за изхвърляне. Някои от тях се помъчих да ги използвам до край, но други захвърлих още след 1-2 ползвания, та от тази гледна точка заглавието трябва да се разбира като продукти, които стават за боклука според мен, но не и за ползване.

 


Започвам с нещото, което изхвърлих първо  - парфюм Blue Grass от Elizabeth Arden. Беше ми подарък, което още веднъж доказва тезата, че не трябва да се подаряват парфюми, освен ако не знаеш кой е любимия на човека или имаш много добър вкус. В моя случай нито едно от двете неща не е на лице, затова се сдобих с този парфюм, който използвах точно два пъти. Много тежка сладникава миризма, която изобщо не ми мирише на цветя, а по скоро на гардероб пълен със стари дрехи и нафталин. Което ме кара да се съмнявам дали парфюма е бил оригинален, но четох по чуждите сайтове, че той така си мирише и го харесват жени над 60 години... След използването му се наложи да се изкъпя, за да премахна миризмата, която ми докара дори главоболие, а след това го изпратих на боклука.



Прасковено масло Икаров - не бих казала, че е директно за изхвърляне, по-скоро не виждам нещо, което да го отличава от другите масла на фирмата. Ползвала съм кайсиевото и кокосовото, сякаш всичките правят едно и също. Понеже се води антибръчково го нанасям покрай очите, но не виждам и особен ефект от него. Имам чувството, че от един съд са разливали в различни шишенца с различни етикети. Добре поне, че цената му е ниска.

Душ гел Лавандула от Kneipp - немска марка, известна с натуралните си продукти. Взех си три различни душ гела - роза, мента и лавандула. Разлика в действието на трите няма, само ароматите им са различни, но най съм разочарована от лавандулата. Никак не са го докарали на аромат, мирише доста изкуствено и в никакъв случай на лавандула, не знам и аз на какво точно. Освен това в състава има SLS и парфюм, иначе другите съставки биват, но не ми харесва аромата дори и за измиване на пода :)



Течен интимен сапун Билка - дълго време ползвах сапун или душ гел за цялото тяло, защото нямах проблеми с тях, дори за измиване на деликатните места. По някое време се наложи да се преориентирам и да си избера специален продукт за интимна грижа. Взех го набързо без да го помириша, което се оказа грешка. Силна, сладникава миризма, която не ми понася. Тъй като измива добре и не дразни, а и миризмата не я усещам после, продължих да го ползвам. Неразположението ми обаче не се подобни, въпреки че се лекувам и сякаш интимния сапун правеше нещата по-лоши, вместо да помага. Не го изхвърлих, а го пренасочих към тийнейджърката. Аз по препоръка на гинеколожката ми си взех интимен гел с pH 3.8 на SebaMed, три пъти по-скъп, но действащ ми по-добре, в комбинация с пробиотични тампони Ellen (и за двете ще пусна нова публикация, макар че тампоните не са козметика, но са част от грижата за добра интимна хигиена).

Крем дезодорант за тяло "Дева" - купих си го заради свежия аромат и липсата на алкохол. Не обещава да предпазва от изпотяване и не го и прави, а според надписа осигурява свежест и хидратация.  Проблемът е, че пръска на толкова силна струя, от която чак ме боли, особено на нежната кожа на подмишниците. Не обичам да си пръскам дезодорант по дрехите и косата и колкото и внимателно да натискам, когато го пръскам на кожата, пак се получава нещо като стрелички. Не знам в мен ли е проблема, а него ли, но няма да повторя покупката.

You Might Also Like

1 comments

  1. Заглавието е страхотно! При едно разчистване и аз изхвърлям доста "хубави" продукти.

    ReplyDelete